Σε γνώρισα στο ικα στην ουρά μπροστά μου σ' ειχα

Αθάνατο IKA

Σας παραθέτω την εμπειρία μου και σας ερωτώ......

Όσο ποιο συνοπτικά γινεται... πήρα άδεια απο την δουλειά μου για να παώ στον οφθαλμίατρο να μου δώσει γυαλιά. Μόλις έφτασα διαπίστωσα ότι είχα μπροστά μου 25 άτομα. Σημειωτέον ότι δεν ήταν στα ιατρεία του ΙΚΑ αλλά στο δικό του ιατρείο. Ρώτησα πολύ ευγενικά τί ώρα ανόίγουν το πρωί και έφυγα πίσω στην δουλειά.
Μετά απο 2 ημέρες ξαναπήγα 5' πριν ανοίξουν και ήμουν 3η στη σειρά.Περιμέναμε τον γιατρό 50' και τελικά μπήκαν οι 2 πρώτοι και επιτέλους, ήρθε η σειρά μου που όμως δεν πρόλαβα να μπώ γιατί μπήκε μια ηλικιωμένη. Τελικά, μου αντέγραψε την συνταγή που ήδη είχα απο τον αφθαλμίατρο μου και μου είπε ότι είμαι εντάξει. Έφυγα και πήγα στο κατάστημα που πήρα τα γυαλιά χαρούμενη ότι τελείωσα. Όμως έπρεπε να πάω στα ιατρεία του ΙΚΑ να μου υπογράψει τα χαρτιά ο Διευθυντής του ΙΚΑ. Έτρεξα όσο ποιο γρήγορα γινόταν γιατί έπρεπε να γυρίσω και στην εργασία μου, έλα όμως που ο Διευθυντής αν και μόλις 11:30 είχε φύγει για το ιατρείο του!!! Ένας Κύριος προθυμοποιήθηκε την επόμενη ημέρα να μου το σφραγίσει και να μου το φέρει στην δουλειά μου, όπως και έγινε. Πήγα το απόγευμα πάλι στο κατάστημα των οπτικων και με πληροφόρησαν ότι θα πάω! να πληρωθώ απο τα γραφεία του ΙΚΑ, απο τις παροχές. Σημειωτέον ότι στην πόλη μας, σε άλλο κτίριο είναι τα ιατρεία του ΙΚΑ και σε άλλο κτίριο τα γραφεία του ΙΚΑ. Πήγα στις παροχές και έπρεπε να περιμένω 30 άτομα. Φυσικά έφυγα στην δουλειά μου. Ξαναπήγα μετά απο 2 ημέρες και πάλι έπρεπε να περιμένω 30 άτομα. Και αναρωτιέμαι.... Έχω ασφαλισμένη 14 χρόνια στο ΙΚΑ, αν το υπολογίσει κάποιος περί τα 300,00 Ευρώ το μήνα, 50.000,00Ευρώ περίπου, αν τα έδινα σε μια ιδιωτική ασφάλεια θα έκαναν κολοτούμπες. Τα πληρώνω με συνοπτικές διαδικασίες που μου επέβαλε το κράτος μέ! σω του εργοδότη μου και όταν επικαλούμε την ασφάλεια μου για να πάρω κάποια λεφτά πίσω πρέπει να χάσω 2 ημέρες εργασίας???? Πώς να μην αγανακτήσει ο κόσμος????


http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...