ΚΑΒΑΛΑ:Στον χάρτη του τουρισμού κρουαζιέρας !!


Στον χάρτη του τουρισμού κρουαζιέρας επιχειρεί να εντάξει η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Καβάλας (ΟΛΚ ΑΕ) το λιμάνι της πόλης αναζητώντας, σε συνεργασία με τις αρχές της περιοχής, τους προσφορότερους τρόπους.

Της Λίνας Τσιρέκα
ltsireka@makthes.gr


Μάλιστα μέσα στο επόμενο διάστημα με τη βοήθεια της Ένωσης Λιμένων Ελλάδας (ΕΛΙΜΕ) η διοίκηση του ΟΛΚ θα αποφασίσει ποιες είναι οι πιθανές κλαδικές εκθέσεις του εξωτερικού, στις οποίες θα μπορούσε να δώσει το παρών, προκειμένου η Καβάλα να μετατραπεί σε προορισμό για κρουαζιερόπλοια.
Η διοίκηση του ΟΛΚ...φαίνεται να βαδίζει στα χνάρια της διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), η οποία ήδη δρομολογεί με τον δήμο Θεσσαλονίκης, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) και τον Εμπορικό Σύλλογο της πόλης (ΕΣΘ) κινήσεις προκειμένου η Θεσσαλονίκη να γίνει πόλος έλξης για τον τουρισμό κρουαζιέρας.
Πρόσφατα μάλιστα ο ΟΛΚ έγινε επίσημα μέλος του Συνδέσμου Λιμανιών Κρουαζιέρας Μεσογείου (MedCruise - Association of Mediterranean Cruise Ports). Μέσω της MedCruise o ΟΛΚ θα έχει τη δυνατότητα δικτύωσης με άλλα λιμάνια της Μεσογείου, ενώ παράλληλα θα έρθει σε επαφή με μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες, από τις οποίες δεν αποκλείεται να προκύψουν συνεργασίες.
Επιπλέον ο ΟΛΚ έχει συστήσει επιτροπή εργασίας με τον δήμο, τον εμπορικό σύλλογο και το επιμελητήριο της πόλης, που συνέρχεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Το λιμάνι της Καβάλας έχει μπει και στο μικροσκόπιο πολιτικών παραγόντων από την Κίνα, την Αίγυπτο και τη Βουλγαρία που πρόσφατα το επισκέφτηκαν εκδηλώνοντας έντονο ενδιαφέρον. Σήμερα ο κύριος όγκος της επιβατικής κίνησης που διακινείται από το λιμάνι της Καβάλας είναι προς τη Θάσο, τη Λήμνο και τη Μυτιλήνη. Πάντως, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, λόγω της αρνητικής συγκυρίας, η επιβατική κίνηση μειώθηκε το 2010 έναντι του 2009 κατά 15%-20%.

Δημοπρατείται ο μόλος   

Περισσότερο ελκυστικό αναμένεται να γίνει το εμπορικό λιμάνι “Φίλιππος Β΄” μετά την ολοκλήρωση του έργου που αφορά την επέκταση του προσήνεμου μόλου. Όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΟΛΚ Αδάμ Κοσμίδης, η δημοπράτηση του έργου θα γίνει εντός Μαρτίου, ενώ δεν αποκλείεται στο δεύτερο εξάμηνο του έτους να εγκατασταθεί ο ανάδοχος του έργου. Ο χρόνος αποπεράτωσης είναι περί τα δυόμισι έτη. “Με τη δημοπράτηση του εν λόγω έργου μπαίνουν σε τροχιά ολοκλήρωσης οι λιμενικές υποδομές στο νέο λιμάνι της πόλης ‘Φίλιππος Β΄’” σημείωσε ο κ. Κοσμίδης. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 13,85 εκατ. ευρώ, ενώ πρόσφατα αποφασίστηκε από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα η διάθεση της πίστωσης. Με την επέκταση του προσήνεμου μόλου κατά 200 μέτρα αναμένεται να ενισχυθεί η δυνατότητα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων αλλά και το βύθισμα του λιμανιού. Στόχος της διοίκησης του ΟΛΚ είναι το “Φίλιππος Β’” να αποτελέσει κύρια πύλη προς τα ανατολικά Βαλκάνια, με έμφαση στην παροχή υπηρεσιών υψηλής προστιθέμενης αξίας.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...