ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΑΙ....

Ο Κώστας Κιλτίδης υποψήφιος στην Α' Θεσσαλονίκης
Η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρα Μπακογιάννη συναντήθηκε με το βουλευτή του κινήματος Κώστα Κιλτίδη και συμφώνησαν να είναι υποψήφιος στην Α' Περιφέρεια Θεσσαλονίκης. Αμέσως μετά ο κ. Κιλτίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

"Από τις 14 Ιουνίου του 2010 ως ανεξάρτητος βουλευτής, αποφάσισα για μια νέα διαδρομή, στη ζωή και την πολιτική. Σήμερα αποδεχόμενος την πρόταση της προέδρου της Δημοκρατικής Συμμαχίας να είμαι υποψήφιος βουλευτής στην Α΄ Θεσσαλονίκης, θα ήθελα να εκφράσω τα ειλικρινή συναισθήματα αγάπης και αλληλεγγύης σε όσους μέχρι σήμερα συμπορευθήκαμε. Πίστεψα, αναζήτησα και αγωνίσθηκα με τις σταθερές κοσμοθεώρησης της ζωής μου αμετάβλητες. Από το βιωματικό μου χώρο της Κεντρικής Μακεδονίας, στο Νομό Κιλκίς που γεννήθηκα μ' ανάδειξαν οι συμπολίτες μου βουλευτή. Συνεννοηθήκαμε και πορευθήκαμε όλα αυτά τα χρόνια με ανεπανάληπτο και δημιουργικό τρόπο. Ο ζωτικός και πολιτικός χώρος της Θεσσαλονίκης, σχεδόν ταυτόσημος με του Νομού Κιλκίς και στο επίκεντρο της ζωής μου, είναι για μένα μια όμορφη πρόκληση. Δικαιούμαι και πρέπει να δώσω αυτόν τον αγώνα. Με το πρόταγμα της "Συμμαχίας" για Ασφάλεια-Ισονομία-Ελευθερία, με την εμπιστοσύνη της προέδρου, για την Πατρίδα και το λαό της".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...