Ταινία για τον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο

Ταινία για τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου γυρίστηκε πριν από λίγο καιρό στην οποία συμμετέχει η Λουκία Λαιμού, γόνος της γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας.
Η ταινία που ονομάζεται December Riots (Μαχητές του Δεκεμβρίου)είναι γυρισμένη στα αγγλικά και οι σκηνές τραβήχτηκαν σε Λος Άντζελεςκαι Αθήνα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδαςEspresso, στο φιλμ θα παρουσιάζεται η δικογραφία της υπόθεσης με 400 φωτογραφίες, βίντεο ενώ θα ακουστεί και η φωνή του αδικοχαμένου 15χρονου.
Η ιστορία εκτυλίσσεται σε έναν κινηματογράφο με την Λ. Λαιμού να υποδύεται το ρόλο της Μαρίνας μιας DJ η οποία βρίσκεται μέσα στο σινεμά. «Γνώρισα τον σκηνοθέτη, τον Δημήτρη Βόρρη και μου άρεσε η εικόνα που είχε στο μυαλό του για την ταινία, και το ότι δεν είχε κανένα σκοπό να κάνει απλά «μια ταινία» που να μπορεί να είναι εις βάρους ενός παιδιού. Η συγκατάθεση της μητέρας του Αλέξη έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο καθώς σε καμία περίπτωση κανείς από μας δεν θα ήθελε να προκαλέσει ανεπιθύμητο πόνο στην οικογένεια του Αλέξη», δήλωσε στο Star.
«Το όνομα μου είναι ευχή και κατάρα μαζί. Κάποιος μπορεί να με προσέξει ή να με θυμηθεί λόγω αυτού, όμως αποκλείεται να βρω μια δουλειά από το επώνυμό μου, και φυσικά είναι αδύνατο να κρατήσω μια δουλειά μόνο και μόνο επειδή λέγομαι «Λαιμού» (όσο γνωστό και να ναι το επώνυμό σου, άμα δεν έχεις όρεξη για δουλειά δε κρύβεται!!). Ανέκαθεν με πείραζε που πολύς κόσμος πίστευε ότι δεν μου άξιζε οποιαδήποτε δουλειά επειδή «τα έβρισκα έτοιμα» ή μεγάλωσα με «χρυσό κουτάλι» .
Γι αυτό το λόγο έφυγα από το σπίτι μου όταν ήμουν 18 χρονών και είχα 3 δουλειές και έβγαλα τα δικά μου χρήματα, δούλεψα για τον εαυτό μου και για να μη μπορεί κάνεις να πει ότι εξαρτώμαι από την οικογένεια μου. Ακόμη και σήμερα δουλεύω συνέχεια, και προσπαθώ να μαθαίνω από τα λάθη μου και να γίνομαι ένας καλύτερος άνθρωπος, να κάνω τους γύρω μου να γελάνε, και να περνάω όμορφες στιγμές ως Λουκία. Τα άτομα που έχω γύρω μου στη ζωή μου δε με βλέπουν ως «Λαιμου» γιατί εγώ δε τους αφήνω. Με βλέπουν ως «η Λουκία με τα προτερήματα και τα ελαττώματα μου. Και σε όποιον αρέσω!», προσέθεσε η Λουκία Λαιμού.
cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...