Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κερατεα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κερατεα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

ΚΕΡΑΤΕΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΕΡΑΤΑΔΩΝ....ΚΑΙ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


Χημικά και μολότοφ το πρωί στην Κερατέα

Χημικά και μολότοφ το πρωί στην Κερατέα 
Πυρπολήθηκε μπουλντόζα που θα άνοιγε το δρόμο 
Δεν έλειψε ούτε σήμερα η ένταση από την περιοχή της Κερατέας όπου οι κάτοικοι συνεχίζουν τον αγώνα τους κατά της κατασκευής ΧΥΤΥ. Πληροφορίες αναφέρουν μάλιστα πως υπάρχει και ένας ελαφρά τραυματίας από ανταλλαγή μολότοφ και δακρυγόνων που έγινε λίγο πριν τις 7 το πρωί μεταξύ των ΜΑΤ που σταθμεύουν στον κόμβο Λαυρίου και κατοίκων.
 Στις 5 το πρωί άγνωστοι πυρπόλησαν μία μπουλντόζα που, όπως αποκαλύφθηκε στη συνέχεια, θα κατευθυνόταν προς τη λεωφόρο Λαυρίου η οποία παραμένει κλειστεί μετά την τοποθέτηση μπάζων και την κατασκευή οδοφραγμάτων στο οδόστρωμα. 
 Εκτός μάλιστα από τη λεωφόρο Λαυρίου, από σήμερα τα ξημερώματα με τον ίδιο τρόπο έκλεισε και ο παράδρομος της λεωφόρου Λαυρίου καθώς και η επαρχιακή οδός Αναβρύτου-Κερατέας και στις δύο κατευθύνσεις, όπου έχει διακοπεί η κυκλοφορία από το ύψους της παραλιακής Αθηνών-Σουνίου. Έτσι η κίνηση των αυτοκινήτων προς το Λαύριο γίνεται μόνο από την παραλιακή Αθηνών-Σουνίου.

ΚΕΡΑΤΕΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΕΡΑΤΑΔΩΝ....ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Τριπλή εμπρηστική επίθεση σε περιπολικά 
Φαίνεται το σήριαλ με το ΧΥΤΑ, έχει ακόμη πολλά επεισόδια...
Έτσι παρανάλωμα του πυρός έγιναν το μεσημέρι τρία αυτοκίνητα της αστυνομίας που ήταν σταθμευμένα στο μπλόκο των ΜΑΤ στην λεωφόρο Λαυρίου, ακριβώς πάνω από την γέφυρα που οδηγεί στην περιοχή του Οβριοκάστρου Κερατέας.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες, ομάδα αγνώστων πλησίασαν αθέατοι τις ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις που σταθμεύουν σε αυτό το σημείο εδώ και τρεις μήνες, αιφνιδίασαν τους φρουρούς και κατάφεραν να πυρπολήσουν τρία οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. Πληροφορίες από αστυνομικές πηγές κάνουν λόγω για ένα τζιπάκι που χρησιμοποιούν τα ΜΑΤ, ένα συμβατικό αυτοκίνητο της ασφάλειας και ένα φορτηγάκι ανεφοδιασμού των δυνάμεων της αστυνομίας που ήταν γεμάτο με υλικό που χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση διαδηλωτών, όπως δακρυγόνα, χειροβομβίδες κρότου – λάμψης κτλ. Από την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε υπέστη υλικές ζημιές στο πίσω μέρος κι ένα λεωφορείο της ΕΛ.ΑΣ. που χρησιμοποιείται για την μετακίνηση των ΜΑΤ. Η πυρκαγιά τέθηκε υπό πλήρη έλεγχο δύο ώρες αργότερα με την επέμβαση πυροσβεστικών οχημάτων αλλά και του ειδικού θωρακισμένου πυροσβεστικού οχήματος της αστυνομίας που σταθμεύει στην περιοχή της Λαυρεωτικής. Αμέσως μετά την τριπλή εμπρηστική επίθεση ακολούθησε εκτεταμένη επιχείρηση της αστυνομίας σε ολόκληρη την περιοχή αλλά οι άγνωστοι κατάφεραν να διαφύγουν. Αργά το μεσημέρι ένας νεαρός που σύμφωνα με την αστυνομία έκανε χειρονομίες κατά των αστυνομικών των ΜΑΤ ακινητοποιήθηκε στην Λεωφόρο Λαυρίου και προσήχθη στην Ασφάλεια για εξακρίβωση στοιχείων.(!!!!)

ΠΡΟΚΛΗΣΗ...

Πληρώνουμε 300.000€ τα ΜΑΤ στην Κερατέα.. ..ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!

 Απίστευτη δήλωση έκανε η Τζακρή μιλώντας στον ραδιοσταθμό "Βήμα 99,5". Πληρώνουμε με χιλιάδες ευρώ την αστυνομική επιχείρηση στην Κερατέα. 
"Για μας είναι μια κατανάλωση δυνάμεων και ένα κόστος, γιατί έχει.... κοστίσει 300.000 ευρώ αυτή η ιστορία στην επιχείρηση της Αστυνομίας τους τελευταίους τρεις μήνες", είπε χαρακτηριστικά η κ. Τζάκρη. Πρόσθεσε επίσης ότι "η κυβέρνηση δεν έχει καμία όρεξη ούτε για βία, ούτε για ΜΑΤ, ούτε για τα έκτροπα που παρουσιάζονται όλο το τελευταίο τρίμηνο στην Κερατέα", ενώ κάλεσε τους "νηφάλιους" κατοίκους της περιοχής να βρουν λύση στο θέμα των δικών τους σκουπιδιών.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Νέα επεισόδια με τραυματισμούς στην Κερατέα
 Νέα επεισόδια μεταξύ των ΜΑΤ και κατοίκων της Κερατέας, σημειώθηκαν το βράδυ της Κυριακής (20/02), επί της Λ.Λαυρίου.

 Για άλλη μια φορά αστυνομικοί των ΜΑΤ και κάτοικοι της Κερατέας βρέθηκαν αντιμέτωποι σε οδομαχίες με μολότοφ και δακρυγόνα το βράδυ της Κυριακής(20/02), επί της Λ. Λαυρίου.
 Όπως καταγγέλλουν οι κάτοικοι οι αστυνομικές δυνάμεις, εξαπέλυσαν επίθεση εναντίον των συγκεντρωμένων πολιτών μεταξύ των οποίων βρισκόταν και γυναίκες με παιδιά, τους οποίους επιχείρησαν να τρέψουν σε φυγή προς την πόλη της Κερατέας. 
Στην εκτεταμένη χρήση χημικών και δακρυγόνων οι κάτοικοι οι οποίοι ανασυντάχτηκαν , απάντησαν με πέτρες και μολότοφ.
 Οι συγκρούσεις πήραν για μια ακόμα φορά δραματικό χαρακτήρα, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες σημειώθηκαν τραυματισμοί πολιτών, μεταξύ των οποίων και ενός νεαρού 25 περίπου χρόνων ο οποίος έχει μεταφερθεί με κρανιοεγκεφαλική κάκωση στο πίσω μέρος του κεφαλιού σε Νοσοκομείο.
 Την ώρα αυτή παρά τη μεγάλη ένταση που επικρατεί στην περιοχή,οι συγκρούσεις έχουν σταματήσει

Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ...

Πεδίο μάχης η Κερατέα

Ένταση επικράτησε το απόγευμα της Τρίτης στην Κερατέα. Η αστυνομία προχώρησε σε κατ οίκον έρευνα και στη σύλληψη ενός άνδρα, ο οποίος έχει μεταφερθεί στο ΑΤ της περιοχής. Συγκρούσεις σώμα με σώμα, μολότοφ και δακρυγόνα. Τραυματισμοί και συλλήψεις.
  | 
Η κατ οίκον έρευνα και η σύλληψη ενός άνδρα, παρουσία εισαγγελέα, στην πόλη της Κερατέας δημιούργησε νέα ένταση. Η αστυνομική έρευνα έγινε στις περίπου έξι παρά είκοσι το απόγευμα της Τρίτης (08/02) και από εκείνη τη στιγμή, συγκεντρώθηκαν κάτοικοι έξω από το αστυνομικό τμήμα όπου μεταφέρθηκε.
Οι κάτοικοι συγκεντρώθηκαν επειδή ο ιδιοκτήτης του σπιτιού του δεν βρέθηκε κατά την αστυνομική έρευνα, μεταφέρθηκε όμως στο αστυνομικό τμήμα ο αδελφός του, ο οποίος ουδεμία σχέση έχει, υποστηρίζουν.
Σύμφωνα με την αστυνομία, μέσα στο σπίτι βρέθηκαν διάφορα αντικείμενα, τα οποία χρησιμοποιούνται για επιθέσεις στις αστυνομικές δυνάμεις, μολότοφ και υλικά κατασκευής τέτοιων βομβών. Πιο συγκεκριμένα βρέθηκαν μία συσκευή εκτόξευσης φωτοβολίδων, άδεια μπουκάλια, και μία κάμερα.
Επίσης στην Λεωφόρο Λαυρίου κοντά στο βιολογικό πάρκο βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, 32 βόμβες μολότοφ, 8 γκαζάκια, ένα μπιντόνι βενζίνης 20 λίτρων, τρεις αυτοσχέδιοι εμπρηστικοί μηχανισμοί και συγκεκριμένα μολότοφ και γκαζάκια, 2 μπουκάλια με "άκουα φόρτε" και 120 άδεια μπουκάλια μπύρας.

 Μέχρι νωρίς το βράδυ αναφέρονται συνεχείς συγκρούσεις, εκτεταμένη χρήση δακρυγόνων, συμπλοκές σώμα με σώμα και πετροπόλεμος μέσα στην πόλη, στον χώρο γύρω από το αστυνομικό τμήμα, το οποίο βρίσκεται κυριολεκτικά σε κατάσταση πολιορκίας.

 
 Φωτιές έχουν ανάψει και υπάρχουν μικροτραυματισμοί. Κάτοικοι έχουν βγει με λάστιχα και προσπαθούν να σβήσουν τις φωτιές. Νωρίτερα είχαν ηχήσει οι καμπάνες.

 Από την αστυνομία γίνεται επίσης γνωστό πως υπάρχουν τρεις ακόμα συλλήψεις, κατά τη διάρκεια των επεισοδίων έξω από το αστυνομικό τμήμα ενώ τουλάχιστον δύο αστυνομικοί φέρονται να έχουν τραυματιστεί.

ΚΕΡΑΤΕΑ ...ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Επίθεση αιφνιδιασμού έκαναν οι κάτοικοι στα ΜΑΤ

ΑΠΟ ΤΟ  www.newsbeast.gr

Σε άγριες συμπλοκές με βόμβες μολότοφ και δακρυγόνα εξελίχθηκαν τα μικροεπεισόδια που σημειώθηκαν λίγο μετά τις 9 το βράδυ στην Κερατέα. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, μέχρι στιγμής από την αστυνομία, ομάδα συγκεντρωμένων κατοίκων και άλλων ατόμων, επιτέθηκαν με «βροχή» από βόμβες μολότοφ εναντίον δυνάμεων των ΜΑΤ, στη Λεωφόρο Λαυρίου, οι οποίοι έκαναν εκτεταμένη χρήση δακρυγόνων για να τους απωθήσουν.

Η κατάσταση εντάθηκε λίγο μετά τα επεισόδια, καθώς κάτοικοι κατήγγειλαν, ότι ένας νεαρός τραυματίσθηκε σοβαρά, από βομβίδα δακρυγόνου που έριξε αστυνομικός των ΜΑΤ, ωστόσο από τη μέχρι τώρα έρευνα που διεξήγαγε η αστυνομία στα νοσοκομεία και μέσω του ΕΚΑΒ, δεν επιβεβαιώθηκε η πληροφορία δεδομένου ότι δεν έχει μεταφερθεί κανείς τραυματίας στα νοσοκομεία. Το μόνο που διαπιστώθηκε είναι ότι μεταφέρθηκε, με Ι.Χ. αυτοκίνητο, στο Κέντρο Υγείας Μαρκόπουλου, ένας 20χρονος Αλβανός, ο οποίος είναι τραυματισμένος ελαφρά στο πάνω χείλος, αλλά σύμφωνα με την αστυνομία δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι ήταν στη συμπλοκή.

Αυτή την ώρα τα επεισόδια έχουν σταματήσει και επικρατεί ηρεμία.

ΚΕΡΑΤΕΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΕΡΑΤΑΔΩΝ...ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Πέτρες, μολότοφ και χημικά

 Επεισόδια μικρής έκτασης σημάδεψαν για μία ακόμα νύχτα την περιοχή της Κερατέας, όπου οι κάτοικοι εξακολουθούν να αντιδρούν έντονα στην κατασκευή Χώρου Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων.

Σύμφωνα με την αστυνομία, ομάδες κατοίκων συγκρούστηκαν με τις δυνάμεις των ΜΑΤ με πέτρες και μολότοφ λίγο μετά τα μεσάνυχτα ενώ οι αστυνομικοί έκαναν χρήση χημικών για να τους απωθήσουν.
Τα επεισόδια δεν πήραν μεγάλη έκταση και δεν υπήρξαν τραυματισμοί ή συλλήψεις.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ ΟΙ ΜΑΧΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΤΟΧΗΣ

ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΑ ΜΜΕ

Δακρυγόνα και ένταση

Άλλη μια νύχτα συγκρούσεων έζησε η Κερατέα, καθώς οι κάτοικοι εξακολουθούν να αντιστέκονται στη δημιουργία ΧΥΤΑ. Οδομαχίες με αστυνομικούς, κυνηγητό και δακρυγόνα
Νέα επεισόδια σημειώθηκαν, χθες τη νύχτα, στην Κερατέα μεταξύ κατοίκων που αντιδρούν στη δημιουργία ΧΥΤA και αστυνομικών.
Η ένταση ξεκίνησε, γύρω στις 10.30 το βράδυ, ωστόσο κλιμακώθηκε λίγο μετά τα μεσάνυχτα όταν μια ομάδα νεαρών συγκρούστηκε με αστυνομικές δυνάμεις, που έκαναν χρήση δακρυγόνων, προκειμένου να τους απομακρύνουν.
Τα επεισόδια έληξαν, λίγο μετά τις 1.30 τη νύχτα.

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ:ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!!


Νύχτα βίας στην Κερατέα

Αυτοκίνητα της ασφάλειας αναποδογυρισμένα, τζάμια στο αστυνομικό τμήμα σπασμένα, βροχή από δακρυγόνα και νερό από την αύρα, μολότοφ και πέτρες τη νύχτα στην Κερατέα
news247.gr
Άλλη μία νύχτα με επεισόδια στην Κερατέα, με τους κατοίκους να πολιορκούν το αστυνομικό τμήμα και το τμήμα της τροχαίας της περιοχής και να αναποδογυρίζουν αυτοκίνητα της ΕΛΑΣ, σε ένδειξη διαμαρτυρίας γιατί όπως κατήγγειλαν αστυνομικοί των ΜΑΤ είχαν προκαλέσει ζημιές στα Ι.Χ. τους.
Είχαν προηγηθεί συμπλοκές στο μπλόκο του Οβριόκαστρου που έχουν στήσει οι κάτοικοι εδώ και εβδομάδες, όταν οι αστυνομικοί προσπάθησαν να απομακρύνουν τους κατοίκους και δέχθηκαν πέτρες και μολότοφ από συγκεντρωμένους. Απάντησαν με εκτεταμένη χρήση χημικών που έκαναν την ατμόσφαιρα αποπνικτική.
Μάλιστα λίγο πριν τα μεσάνυχτα η ΕΛΑΣ χρησιμοποίησε και την αύρα με τον εκτοξευτήρα νερού, με την οποία έγινε προσπάθεια να απομακρυνθούν οι συγκεντρωμένοι.

 Εκεί -σύμφωνα με αναφορές κατοίκων- αστυνομικοί των ΜΑΤ προκάλεσαν ζημιές σε Ι.Χ. που βρίσκονταν στο μπλόκο με αποτέλεσμα περίπου 500 κάτοικοι της περιοχής να συγκεντρωθούν λίγο μετά τη μία τη νύχτα έξω από το αστυνομικό τμήμα και το τμήμα τροχαίας της Κερατέας όπου άρχισαν να πετούν πέτρες προκαλώντας ζημιές στα τζάμια.
Κάποιοι αναποδογύρισαν και αυτοκίνητα της ασφάλειας που βρίσκονταν έξω από το τμήμα, με αποτέλεσμα να σπεύσει δύναμη των ΜΑΤ και οι συγκρούσεις να γενικευθούν μέσα στον οικισμό της Κερατέας.

ΚΕΡΑΤΕΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΕΡΑΤΑΔΩΝ....


Νέος γύρος στην Κερατέα

Νέα επεισόδια ξέσπασαν αργά το βράδυ της Τρίτης στην περιοχή της Κερατέας. Κάτοικοι της περιοχής, επιτέθηκαν στις αστυνομικές δυνάμεις με πέτρες και βόμβες μολότοφ. Απάντησαν τα ΜΑΤ με εκτεταμένη χρήση χημικών.
Συνεχείς επιθέσεις από την πλευρά των κατοίκων εναντίον των αστυνομικών δυνάμεων, σημειώθηκαν το βρ΄δυ της Τρίτης. Η αρχή έγινε στις περίπου 11 το βράδυ για να ακολουθήσουν συνεχείς επιθέσεις των κατοίκων με πέτρες και βόμβες μολότοφ.
Η αστυνομική δύναμη η οποία βρίσκεται στο σημείο απάντησε με εκτεταμένη χρήση χημικών, με την ατμόσφαιρα να είναι αποπνικτική.

Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΒΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Νύχτα βίας στην Κερατέα news247.gr
Ειδικό όχημα εκτόξευσης νερού επιστράτευσε η ΕΛΑΣ για να διαλύσει τους κατοίκους της Κερατέας που βρέθηκαν για μία ακόμη νύχτα στα δύο μπλόκα της περιοχής. Σοβαρές συγκρούσεις διαδηλωτών με δυνάμεις των ΜΑΤ
Νύχτα βίας και πάλι στην Κερατέα, με τους κατοίκους να παρατάσσονται και να κλείνουν την λεωφόρο Λαυρίου και την αστυνομία να χρησιμοποιεί ειδικό όχημα εκτόξευσης νερού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ομάδα νεαρών εκτόξευσε βόμβες μολότοφ εναντίον των δυνάμεων των ΜΑΤ, δεκάδες διμοιρίες των οποίων έχουν επιστρατευθεί για τη φρούρηση του χώρου όπου έχει προγραμματιστεί να κατασκευασθεί ΧΥΤΥ (χώρος ταφής υπολειμμάτων από την επεξεργασία σκουπιδιών) αλλά και για να εκδιώξουν όσους κατοίκους αποφάσισαν να στήσουν οδοφράγματα και μπλόκα στους δρόμους.
Στα επεισόδια που έγιναν λίγο μετά τα μεσάνυχτα - για όγδοη συνεχή μέρα στην περιοχή- ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ συγκρούστηκαν με συγκεντρωμένους που εκτόξευαν πέτρες και μολότοφ και μάλιστα χρησιμοποιήθηκε ειδικό όχημα εκτόξευσης νερού εναντίον των διαδηλωτών.
Παράλληλα έγινε εκτεταμένη χρήση χημικών από τα ΜΑΤ, ενώ μαρτυρίες αναφέρουν τον τραυματισμό μίας ηλικιωμένης γυναίκας από αστυνομικό.
Στο σημείο (περιοχή Οβριόκαστρο) μέχρι αργά τη νύχτα είχαν σχηματιστεί δύο μπλόκα από κατοίκους περίπου δύο χιλιόμετρα έξω από τον οικισμό της Κερατέας.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι δυνάμεις της αστυνομίας προχώρησαν σε προσαγωγές και δύο συλλήψεις.

ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΛΜΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

Πόλεμος για τον ΧΥΤΑ

Σκηνές ροκ στην Κερατέα, με κατοίκους να αποκλείουν τον χώρο εργοταξίου, εμποδίζοντας τις εργασίες για τη δημιουργία ΧΥΤΑ. Έκλεισαν τη λεωφόρο Λαυρίου και έβαλαν φωτιές. Συγκρούσεις με τα ΜΑΤ, που έκαναν χρήση χημικών. Έξι τραυματίες
news247.gr
Νέος γύρος έντασης στην περιοχή της Κερατέας, όπου έχει αποφασιστεί η δημιουργία Χώρου Υγειονομικής Ταφής Απορριμάτων (ΧΥΤΑ).
Έξι άνθρωποι τραυματίστηκαν το απόγευμα του Σαββάτου, κατά τη διάρκεια συγκρούσεων μεταξύ αστυνομικών και κατοίκων, που προσπάθησαν να εμποδίσουν τις εργασίες κατασκευής.
Αυτή τη στιγμή οι αστυνομικές δυνάμεις έχουν απομακρύνει τους κατοίκους της περιοχής τουλάχιστον δύο χιλιόμετρα μακριά από το σημείο.

 Το πρωί περισσότεροι από 100 κάτοικοι της περιοχής, μεταξύ των οποίων και ο δήμαρχος κ. Σταύρος Ιατρού απέκλεισαν τον χώρο του εργοταξίου, εμποδίζοντας τη λειτουργία των πέντε σκαπτικών μηχανημάτων που επιχείρησαν να ξεκινήσουν εργασίες για την κατασκευή του ΧΥΤΑ. Ο δήμαρχος Κερατέας συνελήφθη ωστόσο, αφέθηκε ελεύθερος με εντολή εισαγγελέα.
Επίσης, κάτοικοι έχουν διέκοψαν την κυκλοφορία των οχημάτων και στην κεντρική λεωφόρο Λαυρίου που διέρχεται από την Κερατέα.
Η ένταση ήταν μεγάλη και οι αστυνομικοί έκαναν χρήση χημικών, ενώ οι κάτοικοι έβαλαν φωτιά σε καλαμιές που βρίσκονται στο πλάι του δρόμου.